Wednesday, January 4, 2012

Serena Williams


Tänane tippsündmus oli Kaia võit maailma 16. reketi üle. Kaia toksis rahulikult, nagu mina pinksi, ja võitis mängeldes. Pärast rääkisin temaga pressikeskuses juttu ning esimest korda olin siin olles Eesti meediale kasulik. Saatsin lehtedele pilte ja andsin Kaia lauseid. Eks te vist olete isegi neid uudiseid kuulnud ja näinud. Ja Kaia ei pea enam mu blogist pilte võtma, sest andsin talle isiklikult kogu kupatuse nautlemiseks, seega siia vaid paar pilti:








Tänane peaeesmärk oli jutustada lugu Serena Williamsist. Tegelikult oli mul ka muid ülesandeid, ent korraldajad, kes täidavad www.brisbaneinternational.com.au saiti tahtsid teha fotostoori Williamsist. Seega jälitasin teda ja pildistasin kõike. Väsimus on peal, palju kirjutada ei jõua. Nautige pilte.



































Homseni.

2 comments:

  1. Tere Joosep!
    Ma jälgin Su blogi praeguseks juba umbes aastakese ja nii vahva on näha, kui palju Sa selle ajaga arenenud ja edasi liikunud oled.
    Soovin Sulle edu kõigis tegemistes.
    Irene

    ReplyDelete
  2. Tänud. Eks ma üritan viimast pigistada. Saada aru, kuidas foto tööstus tegelikult töötab. Ja siis kunagi aastate pärast ehk teadmised Eestisse tuua.
    j.

    ReplyDelete