Saturday, July 17, 2010

Viimaks.

Väga tihti, vast isegi liiga tihti, tuleb hommikul lehe avamisel peale masendus. Jaurasin tundide kaupa, et parimat kaadrit saada aga toimetajad va oinad on ikka kõige nigelamad pildid lehte valinud. Oleks, et oleks hästi kujundatudki.. aga ei.

Sageli on ajakirjanikega vaidlus. Fotograafile meeldib pilt A aga ajakirjanikule, täiesti fotograafia kaugetel põhjustel, pilt B. Ja kui ajakirjanik ja fotograaf on ühel meelel, siis kujundaja ei oska pilt A-le lugu kujundada ning valib hoopis pildi B.

Tänast lehte vaadates olin ülimalt üllatunud. Lehes ei olnud minu tehtud piltidest ei B-d ega C-d. Kõik pildid olid minu arust A-d. Kas minu antud hetkel saadud kaader oli parim võimalik ei tea, ent minu tehtud parim oli ka lehes. Jee!



PS! Hetkel asun Estonian Rally'l Otepääl, seega rallihuvilised, kannatage veidi. Varsti ka pikk põrinate postitus.

1 comment:

  1. ole hea, kirjuta ralli pildistamise koha pealt "kuidas valida pildistamis kohta ja mida jälgida vms."

    ReplyDelete