Wednesday, January 28, 2009

Moodne fotoviievõistlus


"Päkapiku elu pole kerge, kass on suur ja sokk on kõrgel!" Fotograafi elu kass ei sega, ent..

Otepää MK 5km klassikaraja Tehvandi tõusu ja stardi/finishi vahemaa on 1,5km. Kokku jooksin seda lumist vahemaad 3korda (enne võistlust kontrollimaks, kas koht on pildistamiskõlbulik ning naiste ja meeste sõidu ajal) Kokku 9km. Fotovarustus koos kahe kaamera, 5 objektiivi ja muu pudi-padiga kaalub 25kg kanti... 

Mehed sõitsid 5km ringi kolm korda. Tahtsin Maed Tehvandi tõusul kaks korda pildistada ja finishisirgel samuti. Seega pidin Tehvandi tõusult finishisse jõudma ennem kui Mae, ehk vähem kui 13 minutiga.. Jõudsin (olgugi, et läbimärjalt ja 1/2 surnuna)!! 

Idee!! Moodne fotoviievõistlus hõlmab koormustega sprinte, koormustega kestvusjooksu, kõrge pulsiga püsti laskmist, koormuste hoidmist ja tehniliselt puhast sooritust...

Miks ei võiks moodne fotoviievõistlus juba Vancouveris olümpiaalana kirjas olla? Eestlaste medalilootus kasvaks raginal!!


(Mina, kui esimene ametlik moodne fotoviievõistleja Otepää MK-l)

5 comments:

  1. Küsiks huvi pärast, et mitu fotograafi sama tee ette võtsid?
    Hea pildi nimel peab ikka palju tegema:D ja veel mitme fotokaga...heaaa (Y) Ma peaaegu, et kadestan Sind..:D
    Veel - idee on hea - fotoviievõistlus..Nii mõnedki ei jääks püsima:D

    ReplyDelete
  2. Ma olin ainus, kes oli nõus antud Kolgata tee ette võtma. Olen maksimalist, pean saama seda mida tahan. Ma ei väida, et ma parimad pildid sain, kuna tormasin rohkem kui teised, ent sisemine rahulolu on peamine;)

    ReplyDelete
  3. Sul on ideed ja oled nõus nende nimel pingutama.
    Jah, ehk polnud need tõesti parimad pildid, kuid siiski paremad kui nii mõnelgi teisel, arvan ma :)
    Ning iga pingutus on midagi väärt! ;)

    ReplyDelete
  4. Tänud! Iga pingutus on tõesti midagigi väärt. Ja muide, pildid olid väga head. Aga fotojumal kingib mõnikord kogenematutele ja laiskadele ka.. seega- minu pildid ei olnud parimad, arvan.

    ReplyDelete
  5. Ennast kiitmast ma ei väsi:D
    Nende kogematute kohta - mõnel on lihtsalt silma, aga ta ei viitsi tegeleda asjaga, teisel lihtsalt joppab. Nagu alati :)

    ReplyDelete