Tuesday, December 13, 2011

Sydney lennujaama jõudsin stiilse varuga. Check-ini kaalule asetatud kohvrikene aga hakkas seda stiilset varu stabiilselt hävitama. Nimelt oli 15kg asemel kohver 20kg. Kaalu annavad välgu statiivid, kõvakettad, fotoklambrid (magic arm) ja riided. Lisakilo eest küsiti 20$, ehk kokku 100$... Ütlesin, et mul ei ole seda raha, olen üliõpilane ja töötu backpacker, et kallis check-ini tädi, kas mingit muud varianti ei ole? Siis kontrolliti mu fotokott ja läpakas ka üle ning selgus, et 7kilo asemel on mul seljas 19kg. Ümber tõsta asju enam ei tohi ning ühesõnaga maksa 100$!!

Ülbed tädid olid. Kuidagi ei moosind neid ära ning vihastades väitsin, et pistke see krdi lennupilet endale sooja kohta, ma saan 70$ eest bussipileti. Asi oli juba põhimõtteline.Ei jätnud jonni ja nuputasi kuni leidsin lahenduse.

Järgmine Joosep, kes samasse check-ini tuli kandis kahte paari teksaseid, viit T-särki, jakki, mille käised olid riietest punnis ning käes oli tal väline kõvaketas. Ta kott kaalus 14,5 kilo ning tädid jäi pika ninaga! This is how Estonians do it, bi**hes!

Melbourni jõudsin, sest see nädal algab siin 1,5 miljoni dollarise auhinnafondiga Australian Masters. Kohal on maailma esigolfar Luke Donald, itaalia noor staar Matteo Manassero, inglaste stiilinäide Ian Poulter ja austraallased Geoff Ogilvy, John Senden, Robert Allenby ja eelmise aasta võitja Stuart Appleby (2009 võitis Tiger Woods).

Eile oli esimene päev. SMPimages on Openi ametlik fotofirma (eelmina aasta oli see Getty Images) ning meil on siin kohal seitse meest, kellel on kõigil omad ülesanded. Kes peab pildistama rahvast, kes plakateid ning rajadki on ära jaotatud.

Kuna ma pikka toru Eestist kaasa ei võtnud, ega ole eriti võimeline seda soetama (8 000€), siis SMP boss Scott orgunnis mulle meeldiva üllatuse. Nimelt helistas mulle pühapäeval Nikoni esindaja ja ütles, et minu tehnika on valmis, milliseid vidinaid ma veel sooviksin. Seega ühe objektiivi asemel oli mul järsku kaks Nikoni parimat keret koos kõikide standardobjektiividega, lisaks 600mm tele. Vahva!



Eilse päeva jooksul näppisin Nikonid endale käepäraseks ning proovisin aru saada, kuidas rajad paiknevad. Eksisin mitu korda ära, ent nüüd olen targem. Lisaks pidin eile pildistama Matteo Manassero pooltundi lastega. Hiljem tutvustati mind Austraalia golfiässa Greg Chalmersiga, kellest ma paar karikatega portreed tegin. Mõnus sell.







Täna hakkab Pro-Am (amatöörid ja profid koos) ja homme siis juba päris Masters. Elu on kolme kuuga muutunud..

No comments:

Post a Comment