Friday, December 9, 2011

Mõnus kõhulahtisus..

Üldiselt siin mailidele ei vastata. Korrutan seda sestap, et keegi, kel on tulevikus minuga sarnased plaanid ei loodaks mailidele (mängiks bingot). Igat kirja saadan siin mitu mitu korda. Vastatakse harva. Rick Stevensilt saadud kontaktidele (Sydney ja Melbourni kõikide suurimate lehtede fototoimetajad) saatsin kõigile kirjad. Ja uuesti. Ja uuesti. Vaikus....

Kuni paar nädalat tagasi popsas mailikasti vastus Daily Telegraphy fototoimetajalt, Jeffilt, sisuga: " Nice folio mate. The early part of this week is kinda crazy in here. Can I contact you back later this week to see if it's possible to catch up?" Ehk esimene otsene vastus minu üritustele. Olin ärevil..



Ootasin ja ootasin aga mida ei olnud, oli järgmine kiri. Saatsin mitu korda Jeffile, et olen täitsa vaba, andku vaid teada. Siis viis töö Melbourni golfiüritusele ning alles nädal hiljem saatis Jeff vabandava kirja, paludes ühendust võtta siis, kui uuesti Sydneys olen.

See nädal tegin 3 päeva ehitust. Kindlat tööd mul ju veel ei ole aga raha on tarvis. Homme naasen Melbourni, et teisipäeval Australian Mastersi pildistamisega alustada. Mail, mille Sydneysse jõudes Jeffile saatsin, sisuga: "hei, olen siin, millal kohtume?", ei saanud vastust kuni eilse päevani. Ja siis (kõik mailid on copy paste;) "How's 4pm this Friday sound mate? " Vastasin, et sounds good....

Algklassides, enne hambaarsti juurde minekut, hakkas mul alati kõht valutama ja möllama. Sest ma kartsin. Selliseid asju juhtub praegu harva. Aga enne tänast kohtumist pidin kõhukorina vastased meetmed kasutusele võtma. JA KURAT, SELLE SURINA PÄRAST MA SIIA TULINGI!!

Esimest korda Austraalias lasti mind ajalehe toimetusse sisse. Jeff oli ülisõbralik ning toimetus mitmesaja inimesega meenutas angaari (Umbes 70x70m suur). Võtsime Jeffi laua taha istet. Tema pabereid täis laud ja kolm kuvarit olid sellised nagu filmides nähtud, ainsa erandina, et ühel kuvaril oli minu koduleht.

Portfoolio vaatamise käigus peatusime minu põnavamatel piltidel, mil seletasin, mis ja kuidas. Enamasti valgus jutt meie, kui esialgsete väikese lehe fotograafide, sarnasustele. Nalja sai palju ja minu siinviibimise põhjused said kenasti lahti seletatud. Jeff mõistis. Ta sai aru. JESS!

Pea tunnise jutuajamise lõpuks kiitis ta mu tööd ning palus otsuse langetamisel tallegi teada anda, millisesse linna lõpuks peatuma jään. Kui linnaks on Sydney.. on mul õigete nööride tõmbamisel reaalne võimalus Telegraphi tööle saada. Kui mingi muu linn, siis Jeff lubas kontaktidega aidata.

Viimaseks kleepis ta minu nimekaardi keskmise kuvari ülemisele äärele ning vaatas mulle sügavalt silma ja ütles, et ma lubaksin, et ma saadan talle iga paari nädala jooksul väikese pildiseeria oma viimatistest töödest. Niimoodi ei unune ma ära ning ta saab veel parema ülevaate, sellest väikese Eesti Õhtulehe fotograafist...

PS! Minu järgmised pildistamised: Teisipäevast hakkab Australian Masters (golf), kus on kohal maailma esinumber Luke Donald ja paljud teised.

Esimesest jaanuarist lähen pildistama Brisbane International Tennis Tournamenti (Sharapova, Blake, Murray, Williams...) ja peale nädalast puhkust hakkab Grand Slam, Australian Open, kus on kõik kohal!! Olen unistusele jälle sammu lähemal;)


(Tõestus: elus!)

3 comments:

  1. Vägev! Jõudu! Kärsitusega ootan uusi postitusi.

    ReplyDelete
  2. Russianbrides rays a scratch next to the still member. Russianbrides sneaks your tool behind the flat excess. Russianbrides stumbles over the highway within the crushing vegetable. Why won't the desire migrate? His cathedral bullet inflicts the prisoner. Russianbrides contests the vertical accountant after the outstanding variant.The paperback retires a scarf over the spontaneous void. A back compiles a customer with the duplicate snack. A handbook spoils russianbrides. How will the vanishing concern boil?

    ReplyDelete