Wednesday, February 8, 2012

Jälle suur samm edasi (Koos piltidega loomaaiast)

Viimased paar päeva olen puhkust nautinud. Käisin esimest korda surfamist proovimas. Lained on siin 2-3m kanti ja loopisid mind kuis ise tahtsid. Surf on väga vinge värk, ent järgmisel päeval olin nagu vana mees. Kõik kohad olid ära hõõrutud ning sinised. Liigutada oli valus.


(Kuna surfilaud on vahast kare, siis esimesed sõidud ilma särgita jätsid suured punased jäljed kõhule. Hiljem olin targem. )

Loomaaias nägin lõpuks ära eukalüpti uimased koaalad, kes uimerdasid aeg luubis, ent olid väga naljakad ja pehmed. Kängurudega sai ka tsillida. Nad on mõnusa olemisega ja tükivad ise inimestele ligi. Lisaks nägin ära müstilise vombati, kelle olemasolus enne sügavalt kahtlesin. Tasmaania kurat, dingo, soolavee krokidill (5m) ja igasugu linnud olid ka toredad. (pildid tulevad hiljem)

Puhkuse teenisin ära, sest tegin naiste Australian Mastersil väga head tööd. Kogu seltskond oli väga rahul. Kõigele lisaks ilmus minu pilt Courier Mail ajalehes, mis on Queenslandi üks suurimaid lehti olgugi, et neil oli oma fotograaf võistlust pildistamas. Kuidas see kõik juhtus!?

Nelja päevane Ladies Masters toimus Royal Pines golfiklubis. Minu peamine ülesanne oli Hollandi fotoagentuurile (kellega SMP koostööd teeb) Euroopa mängijaid ja liidreid pildistada.

Kolmandal päeval tiksusin mitmendat rada Christel Boeljoni ja So Yeon Ryuga, kes olid ühed liidritest. Kuna minu stiil/ülesanne oli leida alati midagi lahedat, siis tihti olin kuskil võsas või mäe otsas ronimas. Märkasin, et Boeljon tundis mu tegevuse vastu huvi (vaatas enda taha, kui ma pildistasin, et näha, mis tausta ma taga ajan jne..)


(Boeljon, kõrkjad ja mina kõhuli maas..)

Kümnenda raja avalöögil pildistasin neid tagantpoolt, rahva seast. Kohe peale lööki panin mootori täiega tööle ning sekundi murdosa jooksul lendasid raja korravalvurid mu juurde. Nonii, et nüüd lendad küll võistluselt välja ja et mis sul üldse arus oli, mis sa siin häirid golfareid jnejne. Mille peale astub teemasse Boeljon ning ütleb turvajatele, et ma pildistasin peale lööki ning mul on meedia silt kaelas, tegin kõik õigesti. Mehed tõmmake tagasi!


(Löök ja klõps..)

Järgmisel rajal tuli Boeljon minu juurde ja rääkisime paar sõna turvameeste teemal. Tänasin teda ja ta vabandas, et pidin sellist lollust kannatama.

Viimasele päevale läksid Boeljon ja Ryu liidritena. Boeljon oli ainuliider Ryust 4 lööki taga. Pildistasin neid algusest peale ning Boeljon sai viimaseks rajaks Ryuga skoori viiki. 18ndal rajal (par 5) ei saanud Ryu greenile korralikult pilhta ning Boeljon oli 2löögiga august 6-7m kaugusel. Uskumatult pingelise hetkel Boeljon ei vääratanud ning võitis viimase raja birdy-ga turniiri..



Peale tseremooniat ei olnud kahtlustki, et Boeljon saaks keelduda minu kiirest eksklusiiv fotosessioonist karikaga. Viisimegi ta radade vahel ühte ilusasse kohta, Scott hoidis (esimest korda elus kedagi assisteerides) peegeldit (mis oli tegelikult seinalt maha kistud reklaamplakat) ja pildistasime mõned minutid. Pilt sai täieliku aplausi osaliseks. Pool pressikeskust jooksis minu läpaka taha seda vaatama. Järgmisel päeval oli pilt suurelt Courier Maili spordiküljel. Hollandi agentuur kiitis ainuisikuliselt minu tööd, lootes mu pilte näha ka Australian Openilt Melbournis.








Hetkel istungi lennujaamas. Esimesest lennust jäin maha. Teise lennu puhul pidin monopodi pärast uuesti tsekk inni minema. Ühesõnaga igavene jant. Ent ärevus on kergelt sees, kuna homme hakkab Australian Open naiste golf, kus mina olen SMP ainus fotograaf…



(TÕESTUS! Vombat eksisteerib!!)


(Eukalüpti narkomaanid)


(Tasmaania Kurat)


(Kes hüppab kõrgemale, kas mina või känguru? Vastus: mina, sest kängurud ei hüpanudki!)

4 comments:

  1. Super Joosep, super! :)

    ReplyDelete
  2. Kangaroo with quandong chilli glaze

    INGREDIENTS


    2 saddles of kangaroo
    3 tablespoons olive oil

    quandong chilli glaze
    1 cup quandongs, thinly sliced
    port to marinate quandongs
    4 cloves garlic, chopped
    chillies to taste, julienned
    250ml veal or beef stock
    2 teaspoons sugar
    salt to taste

    METHOD
    Coat the kangaroo saddles in olive oil and leave to stand for a few minutes.

    Heat a dry pan on the fire until it’s red hot. Throw in the fillets and sear on all four sides for about a minute to 1½ minutes each side. Expect the olive oil to flame when it contacts the pan.

    Once seared, transfer fillet to a preheated camp oven and cook for a further 10–15 minutes, or place in a preheated oven 180°C/160° (fan forced) and cook for the same time. Once the meat is cooked, place it on a board, loosely covered with foil, and stand for at least 10 minutes.

    To make the sauce; If using dried quandong, soak for 30 minutes in enough port to cover.

    Return the same frying pan used for searing the meat into the fire and heat. Add the chopped garlic and the chilli and fry for a minute or so. Add the quandongs and fry for a further 2 minutes.


    Pour in stock and any juice from the camp oven into the pan and stir. Reduce this over the heat for a few minutes—it’s quite okay to allow it to boil. You may wish to sweeten this with a couple of teaspoons of sugar. Stir until thickened.

    ReplyDelete