Sunday, November 13, 2011

Nüüd nad teavad, mis mees ma olen!

Neljast mängust null võitu. Melbourne Aces, kahju teist. Kuna ma pean ennast senini veel ikkagi ajalehe fotograafiks on mul soodumus pildistada emotsioone. Agentuuri fotograafid panevad pillid lõpuvilega kotti. Mina mitte. Ja see tava tuleb mulle aina kasuks.
Homsest hakkab pihta järgmine töö, mis kestab pühapäevani. Seega ma ei saa selle nädala lõpus enam pesapalli pildistada. Scott soovitas mul pesapalli üldse mitte pildistada ja keskenduda selle nädalasele tööle.
Kuna pesapall oleks olnud mu esimene töö, siis tahtsin SMP-le näidata, mis puust ma tehtud olen. SMP saatis pesapallile põhifotograafi Brett'i ja mina surusin ennast lihtsalt teiseks fotograafiks. Olin nõus töötama tasuta, et investeerida oma lähitulevikku.
Brett pildistas mänge nagu agentuuri fotograaf, mina tegin ajalehe tööd. Kokku saime ilusa kompoti, Scott oli väga rahul ning nüüd nad teavad, et ma ei ole suvaline Eesti oinas. Oskan nuppe vajutada küll.
Kuna ma kasutasin code replacemente ja oma superkiiret workflow'd siis minu pildid jõudsid agentuuri lehele esimesena. Hiljem õpetasin ka Brett'ile, kuidas "asjad käivad". Nüüd on koht sisse söödetud ja loodan, et tööd hakkab tulema lademetes.













Kuna blogisse kirjutan peaasjalikult fotograafilisest poolest, siis tegin endale twitteri konto ka. Esimene tweet tehtud and more to follow soon.. http://twitter.com/#!/JoosepMartinson

5 comments:

  1. Väike "ekstra" toob tihtipeale kuhjaga tagasi. Jõudu ja jaksu sulle!

    ReplyDelete
  2. Tänksid. Hea on veel see, et saan ingliskeeles ka midagi kirjutada. Rääkimises olen juba kõva käsi aga kirjutamine võiks parem olla. Eks paistab, mis saab.
    j

    ReplyDelete
  3. Jõudu tööle! Mis "trikk" selle 4. pildiga on?

    ReplyDelete
  4. Ma arvan nii: manuaalselt fookus ettepoole, selline säriaeg mis jätaks palli seisma ning viska ajal päästik alla ja järjest tulistada.

    Eks Joosep muidugi oskab täpsemalt rääkida.

    ReplyDelete