Tuesday, August 10, 2010

Halb on tegelikult hea!

Käisin nädalavahetusel Viljandis Hedvig Hansonit pildistamas. Niisama klõbistamise vahel juttu ajades, küsis ta mult, et miks sa Õhtulehes töötad? Et see koleda kollase ajalehe uudise künnis sõltud "tissi ja tussi" eksisteerimisest…



Mõnes mõttes oli Hedvigil õigus, ent vastasin talle, et mind ei huvita, mida leht kirjutab. Mina olen fotograaf ja päevast päeva erinevaid inimesi pildistades saan meeletu hulga kogemust. Mul on võimalus tunda inimesi isiklikult, mitte lugeda nende kohta Õhtulehest. Tänane päev andis mu jutule väga hea aluspõhja...

Esiteks õnnestus mul tabada Aivar Pohlakut ülikonnas!!!!!!! pildistades Eesti jalgpallikoondislasi ülikonna jaoks mõõtude võtmisel.









Teiseks sain ma pildistada endavanuseid bändimehi, kes olid nõus (heas mõttes) iga minu poolt pakutud fotolollusega. (Bänd siis August Hunt)


Ja kolmandaks sain ma pildistada strippar/torutantsijat Erikat, kes on sellel alal ka Venemaa meister....



Noh, ajakirjade või fotoagentuuride fotograafid, kus teie blogid ja säärased postitused on????

Live a little, love a little;)

6 comments:

  1. mulle Su blogi üldiselt meeldib lugeda ja pildid on head ja kõik huvitav, aga kas mulle tundub vaid, et oled kuidagi kergelt arrogantne ja endast kuidagi väga heal arvamusel? pisut tagasihoidlikkust teeks Su ja Su blogi hoopis sümpaatsemaks

    ReplyDelete
  2. Natukene eneseuhkust natukene enesekriitikat. Ehk nagu natsa soola ja natsa suhkrut. Endasse peab ju uskuma.. Tänud kommentaari eest, võtan teadmiseks;)

    ReplyDelete
  3. Mulle see tänane Hedvigi osa meeldis väga! Lisaks on pilt "välismaa oma", täpselt nagu kuskil Kreetal või Lõuna-Prantsusmaal oleks tehtud, mitte Viljandi kandis :) Kahju, et enamus inimesi jälle lehte läinud "rikutud" varianti näevad. http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=390097

    ReplyDelete
  4. norin veits tüli, aga miks peaks end anonüümsete kommentaatorite järgi seadma hakkama ja konkreetselt sulle sümpaatne olema? :P

    Joosep, jätka samas vaimus. isikupära teebki blogi huvitavaks.

    ReplyDelete
  5. Tänud! Ise enda eest seista alati ei jõua. Aga nagu näha, alati ei ole see isegi vajalik, kui sul on nii toredad kommenteerijad.

    ReplyDelete
  6. Ma tõesti ei saa aru esimesest anonüümsest kommenteerijast, pildid on ju tõesti head ja isand Martinson on tublisti ees oma east. Noore mehe asi, ongi vaja end kiita. Küll aeg vanuse ja saavutustega lihvib ka need teravad nurgad, mis algul tunduvad eemale tõukavad. Igastahes, mina olen siit blogist leidnud palju häid nippe ja tarkuseteri, mida praktikas rakendada.

    Edu blogijale.

    ReplyDelete