Friday, January 7, 2011

Uuel aastal saan ma isaks!?

Eelmise aasta lõpul käisin Õhtulehe "kes paremini ennustab" artikli jaoks astroloog Taimi Uuesool külas. Pildistamine ise käis niks-naks.. Põnev taust, õige valgus, natuke teematsemist sünnikaartidega ja oligi valmis:



Pärast pildistamist tekkis mul aga huvi, et kuidas see planeetide ja värkidega ennustamine käib.
Hakkasingi pärima, kuni Taimi sõbralikult naeratades minu sünnikaardi ette võttis.

"Sul hakkab täiesti uus 12 aastane elu periood, milles on palju muutuseid. Sinu järgmise aasta märksõnad on perekond, kodu ja armastus. Perekonnaga saad sa hästi läbi juba praegu, ent teie suhted lähevad veel paremaks," ennustas Taimi.

"Kodu märgid näitavad, et selles vallas on sul suur muutus toimunud ning su loovus peaks kõrgpunktis olema. Tänu sellele on ka armastus väga tugev ja intiimne!"

Edasi soovitas Taimi mul järgmisel aastal mitte ühiskondlikus mõttes reegleid rikkuda (tuues näiteks purjus peaga autorooli istumise). Pidavat kohe ära karistatama!!

Perekonna suhted ja kodu muutuse (kolimine) pani Taimi täppi. Ka loovus on hetkel haripunktis ning sestap ka armastus... Taimi luges mind kui lahtist raamatut ja ma olin meeldivalt üllatunud kuni viimase ennustuseni.

Näpuga sünnikaardil vaikuses järge ajades õhkus üks hetk Taimist üllatusrõõmu: "Oi, vahi! Sul on järgmisel aastal pisiperet oodata...."


(Säärasest paberist loeti välja minu 2011 aasta isaks saamine)

Mul on siiani adneraliin põhjas ja pulss üleval.. Ehk Taimi ei ole ikka maailma parim ennustaja;)

2 comments:

  1. hahaha :D
    no eks ootame siis beebiuudist!

    ReplyDelete
  2. Mulle see pilt ei meeldi. Mitte, et ma ekspert oleks, eks.
    Aga kuskile oleks valgust jurude lisanud vòi vàhemaks keeranud seda, mis sealt paremalt tuleb. Ei tea, kuidagi pole see.

    Muidugi pole ma kàbe kiitma,tùùpiline, kui meeldivad pildid sest tavalsielt ju ikka meeldivad :) aga kui on vòimalus kritiseerida siis kohe!
    Pisipere on ju tàitsa tore sùndmus... :)

    ReplyDelete