Friday, December 18, 2009

Jõulud tulid varakult. Lumi maas ja kingid käes...

Õhtulehe iga aastane parima foto konkurss lõppes mulle kurvalt. Teine koht. Nagu öeldakse, kuld ja pronks võidetakse, hõbe kaotatakse.. Pilt on varemgi blogist läbi käinud(lugege selle pildi tegemisest siit). Tegu siis Miko Mälbergiga, endise ujujaga, kes nüüd ärimeheks hakkas.



Pisarad pühitud, padi kuivatatud..
Aasta 2008 parima spordifoto valimine lükkus selle aasta lõppu. Ja voila- see võit tuli minu õuele. Jess! Väidetavalt (ise ma auhundade üleandmisel ei käinud) oli võit üsna ülekaalukas. Fotol hinnati nii kõiki komponente kui hetke tabamist, kui ka hetke tähtsust.

Gert Kullamäele, kes kindlasti minu blogi iga päev loeb, olen nüüdsest suure tänu võlgu. Tänu tema tabavale kolmesele ja minu tabava kolmese tabamisele oligi pilt käes... Tabav!?


Kuidas see juhtus: Rocki ja Permi Eurocupi esimene mäng Tartu ülikooli spordihoones. Viimane veerandaeg. Rock on napilt paari punktiga taga. Platsile tuleb ei keegi muu kui Eesti esisnaiper Gert. Nii.. Mängu alguses panin tähele, et kui Gert kolmese teele laseb jääb ta ise liikumatult pingeliselt vaatama, kas kera ka rõngast läbib. Seega, liikusin täpselt korvi ja kommentaator/taustaelement Rauno Pehkaga samale joonele. Lisaks proovisin timmida oma positsiooni nii, et kui Gert tõesti nurgast kolmese teele paneb jääb korv palliga pildi ülemisse ossa, Gert ise keskele... Nii ka seekord läks! Töövõit!

Lisaks võitis Rock kolmest kohtumisest kaks ning see võit viis neid Eurocupi finafourile Küprosele.. Arvake ära milline fotograaf tänu Rockile nädalake kuuma päikese käes basseini ääres beežitas..

PS! Martinsonide dünastia teine osapool Jaan, sai aasta spordilugude konkursil KÕIGEST teise koha..
Niiet, paps, kurat, mis sa jamad, hakka kirjutama!!:D:D

1 comment:

  1. Olen hakanud otsima lihtsaid valemeid ja avastanud, et keskmisest parem foto tuleb kohe, kui saad ühes pildis kokku minimaalselt kolm huvitavat elementi (olgu liidetavateks hetk, sisu, vorm, thniline virtuoossus, originaalne algatusvõime, tabav pealkiri vms). Sellel pildil on neid vähemalt kolm: korvi hetk/tähtsus, Kullamäe ilme ja Pehka pilk. Õnnitlused!

    ReplyDelete