Wednesday, March 7, 2012

Bend it like Benji... (Marshall)

Kui vahepeal tuul ei puhunud, siis eelmine nädal möllas tornaado. Kolmapäevast pühapäevani oli mul kokku 42 töötundi. Näpuotsaga ehitust koos ühe iirlasega, kes iga kuradima sekund mulle 0:4 ära tegi. Iirlaste EMi alagrupis on aga Hispaania, Tšehhi ja Itaalia. Seda iirlasele meelde tuletades jäi viimane soiku...
Poole aasta jooksul olen kontaktihunnikut kõvasti kasvatanud ning see hakkab lõpuks vilja kandma. Üks fotograaf, kellega ma koos netballi pildistasin pakkus nädalavahetuseks mulle tööd. 50$ tunnis ja kokku 10tunnine ots (millest julgelt 7h oli finisheerijate ootamist).
Wild Women Coastrek 100km kõnd, kus minu ülesanne oli finisheerijate pildistamine. Töö oli lihtne, ent siiski suutsin seda väga hästi teha. Peale kohustuslike "jeejee" piltide andsin valikusse ka muud.












Laupäeval soovis SMP minu teeneid NRLi (National Rugby League) avamängu pildistamisel. Kuna ma ragbit olin varem paar korda vaid telekast näinud, siis oioi kui ebakindlalt ma mängule lähenesin.



Wests Tigersi ja Cronulla Sharksi (muide, ma olen Cronulla rannas surfamas käinud. Haisid pole veel kohanud) vahelisel mängul, Leichardt Ovalil oli kohal 20 tuhande inimese kanti. Ragbi on siin peamine spordiala. Veri lendas. Asi oli tõsine.


(Ninaluu murd pole vigastus)


(Sentimeetrine auk huules naeratusele ei mõju)

Peamiseks pabina põhjuseks oli tõsiasi, et mul ei olnud korralikku tele objektiivi. Kuna hetkel pean kõikidele töödele kinnisilmi "jah" ütlema, siis pidi 70-200mm toruga hakkama saama. Sain pildistada vaid siis, kui mäng sattus minu 30m pildistamisraadiusesse. Siis täristasin nii, et mälukaardid särisesid.
















Mäng oli ülimalt põnev ning mõned minutid enne lõppu suutis kodumeeskond Tigers seisu viigistada. Mäng läks lisaajale, mida ragbis juhtub üliharva. Seega minu pabistamine süvenes veelgi. Olin kui snaiper, kellel on vaid üks padrun. Lõpuks tagus vanajumal minu silmeall viimased kaardid lauda. Kogemus ei lasknud endalt kaks korda küsida ning Benji Marhalli lisaajal võidu toonud kauglöök sai kenasti pildile. Kõrvalt pikkade torude tagant kuulsin kirumist.. Thanks 70-200mm:







Väike mõttetera ka! Suure hunniku tehnikaga on kindlasti lihtsam pildistada, ent alati tuleb töötada võimaluste piires. Eesti vaene fotograaf, kes pildistas ragbit esimest korda ja 6aastat vana kaamera ning pisikese objektiiviga sai ainsana peale mängu kõige tähtsama hetke... Impossible is nothing!!!


4 comments:

  1. Sa oled mitmel korral tehnikat maininud. Mulle meenub, et kui sulle Nikoni komplekt kätte anti, lubasid teha ühe loo, kus tood C ja N võrdluses välja nende plussid ja miinused .. ;)

    ReplyDelete
  2. Pagan, sa räägid ainult suurtest kordaminekutest. Pane ikka mõned täielikud ämbrid ka kirja. Või oledki üliinimene? :D

    ReplyDelete
  3. Käkki pole korda saatnud. Kõik tööd, mis siin teinud olen on kordaminekud. Olen üliinimene.. Siiani:D

    ReplyDelete