Friday, September 4, 2009

Vaatan võrkpalluritele ülevalt alla..

Saali sisenedes ootasid nii Eesti kui Venemaa võistkonnad uksepeal mängu. Venemaa pikimale pallurile (217cm ja löögi kõrgus 358cm...) olin ma täpselt küünarnukini. Kurat küll.. ei ole ma ju nii väike midagi. Olen! Võrreldes võrkpalluritega.
Et neile tagasi teha ronisin esimese geimi ajal saali lae alla. (Selleks tuli varastada redel, siis ronida tellingutel üle ventilatsiooni torude ning proovida mitte alla kukkuda. Alla tagasi jõudes olin täielik türklane valmis. Tolmune nagu korstnapühkija.) Venemaa pikim pallur ei küündinud mitte mingi valemiga isegi mu põlveõndlasse. Beat that!!
Ei tea kas keegi on näinud võrkpalli pilte, mis on tehtud paarikümne meetri kõrguselt otse ülevalt alla. Kui ei ole, siis mõned näited:







PS! Kui täna Eesti Hollandit võidab oleme Türgis järgmise reedeni, seega blogi täitub ja täitub ja täitub. Stay tuned!

3 comments:

  1. Nii kui lehes seda pilti nägin oli selge, et sa jälle kusagile laealla ronisid. Kuna ma otsepilti vaatasin, siis ei näinud ma allkukkunud fotograafi platsil, mis oleks Eesti võrkpalli reklaami mõttes üks kõvemaid lugusid olnud, kui otsustava geimpalli juures prantsatab Semen Poltavski jalge ette kramplikult ja enseohverdavalt oma Canonit kinnihoidev fotograaf.

    ReplyDelete