Wednesday, October 19, 2011

Neli kasulikku õlut

Lennujaamas sõpradele ja vanematele lehvitades oli tuju hea. Peale pikka ootamist olen lõpuks maailmaga silmitsi: seal ei tunne mind keegi, seal ei aita mind keegi, seal ei taha mind keegi..
Aga ma tulen siiski ja hakkan algusest!

Üle oma elukaaslase upitades, nägin läbi pilvepahmaka maanduva lennuki aknast esimest korda Sydneyt. Olgugi, et saatsin maile ka Sydney eestlastele, oli ainus reaalne fotoalane niidiots www.sportsshooter.com ist leitud Chris (Stuart Gettyst vabaneb alles Novembris).

Järgmise nädala esimesel hommikul, kahenarises hostelitoas (22dollarit öö) ärgates, helistasingi Chrisile. Samal õhtul kohtusime Sydney CBD (kesklinn) ühe hotelli lobbys. Esimese asjana tellis neljakümnele lähenev, kolmel olüpial pildistanud Chris, õlled. Esitasin talle vaid mõned küsimused, ent jutt jooksis ja sain märkmikusse mitu head lehte kasulikku infot. Kus asuvad parimad foto poed, kes võiksid mulle tööd pakkuda, millist tööd oleks kasulik teha, kes on parimad fotograafid.. Juttu jätkus nelja õlle jagu ning lootus tuli tagasi.

Nädalakene jalutasin Sydney ümbruses, õppisin metrood kasutama ja üldse proovisin teed ületades aru saada, et kummale poole siis vaatama peab. Ühesõnaga kohanesin. Kuni järgmine nädal kohtusin Canoni Austraalia bossi Rickiga, kes vastas mu mailile mõne päevase viivitusega, arvatavasti selle pärast, et alustasin maili "Hi Rob!"

Rick kiitis mu portfooliot, võttis mind täie tõsidusega, rääkis mõne sõnaga pressifotograafide suurest konkurentsist ning lubas mind igal võimalusel aidata. Tagantjärgi sain tema kaudu paar kasulikku kontakti juurde.

Ühtegi tööd mul veel ei olnud, ent soovitajatega kontakte oli tosina jagu. Linastus etendus: Miljard maili 2..

2 comments:

  1. Edu! Usun, et Sul läheb seal hästi.. Sul on oma stiil olemas. Loen põnevusega :)

    ReplyDelete